kojotto kojotto
491
BLOG

TV Republika...

kojotto kojotto Polityka Obserwuj notkę 11

                            Dziś przed południem latając z nudów po kanałach TV zatrzymałem się na chwilę na TV Republika. Pierwszy raz zobaczyłem to cudo więc zaciekawiła mnie w kontekście informacji, że paru redaktorów z TV Republika zasiliło ostatnio kadry TVP.

                            Akurat toczyła się w studio jakaś dyskusja.  Obecny tam ksiądz wypowiadał się na temat  obcięcia przez PIS esbeckich emerytur. I ten to księżulo stwierdził, że to obcięcie dotknie około 20 tyś. byłych esbeków i że to oni właśnie demonstrują  na ulicach. Siedzący po prawicy księdza  gówniarzowaty z wyglądu redaktorek skwapliwie mu potakiwał i oczywiście też zabłysnął intelektem  mówiąc że ci demonstrujący to jakieś męty. Od czasów gomułkowskich nie słyszałem tak bezczelnie zakłamanej propagandy. Słuchając czegoś takiego naprawdę można nabrać przekonania, ze komuna wróciła..

                     Nic dziwnego, że tę wspaniałą w tak swoisty sposób „rzetelnie”  informującą swoich widzów telewizję ogląda „aż” 0,08 % ogółu widzów (wg  Nielsen Audience Measurement) . Tego ta telewizja nie podaje.  Za to podaje tryumfalnie, że w 2015 roku jej oglądalność wzrosła o 57,14% a w grupie wiekowej 16-49 aż o 100%. Przypomina mi to sprawozdanie z meczu lekkoatletycznego ZSRR z USA kiedy to radziecki komentator podając wyniki biegu na 100 m powiedział, że radziecki biegacz był drugi a amerykański przedostatni.

                       Zastanawiają się skąd taki szmatławiec bierze kasę na swoją działalność trafiłem do sklepu internetowego tejże telewizji. I zobaczyłem tam kubek z logo TV Republika. W pierwszej chwili chciałem kupić ten kubek albowiem nie mam w domu spluwaczki. Ale wyhamowałem, bo jako człowiek dobrze wychowany nie pluję po kątach, a po drugie to nie będę podreperowywał budżetu tego wynaturzenia.

kojotto
O mnie kojotto

jeszcze nie odmóżdżony

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka